Jak wakacje, to w ciekawym miejscu

Długo zastanawialiśmy się, dokąd pojechać na urlop w tym roku. Góry od razu skreśliliśmy, ponieważ wyjeżdżaliśmy tam przez ostatnie dwa lata. Mazury były trochę wcześniej na naszym rozkładzie, więc ostatecznie uznaliśmy, że po kilku latach wrócimy nad morze. I okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Jako miejsce naszego wakacyjnego wypoczynku, a w zasadzie to nie tylko wypoczynku, wybraliśmy Ustkę.

Urlop z pięknymi widokami na morze

hotele w ustce z widokiem na morzeNa morzem bywaliśmy już wcześniej, ale akurat w Ustce pojawiliśmy się po raz pierwszy. Po prostu chcieliśmy zobaczyć coś nowego, a atrakcji w tej miejscowości nie brakuje. Planowanie wyjazdu zaczęliśmy jednak od odnalezienia odpowiedniego miejsca na noclegi. Uznaliśmy, że ciekawą opcją będą hotele w ustce z widokiem na morze. Marzyliśmy o porannej kawie na balkonie albo tarasie i spoglądaniu na Bałtyk. I okazało się, że dość szybko znaleźliśmy ciekawy hotel. Rzeczywiście blisko plaży, to także był argument przemawiający za tym wyborem. Parking niemalże pod oknem, co było bardzo komfortowym wyjściem. W zasadzie więcej nie potrzebowaliśmy, w końcu i tak nastawialiśmy się raczej na spędzanie czasu poza hotelowym pokojem. A było co robić. Oczywiście plaża, wiadomo, że spędziliśmy na niej trochę czasu. Poza tym wybraliśmy się także kilka razy na rowerowe przejażdżki po okolicy. Miejsc do zwiedzenia w Ustce również nie brakuje. Latarnia, bunkier czy syrenka – to na pewno obiekty, które warto zobaczyć.

Muszę przyznać, że nie było czasu na nudę. Samo wyjście na plażę to oczywiście nie tylko opalanie czy kąpiele wodne, ale też wiele innych atrakcji. Ciekawe knajpy, które znaleźliśmy, również nas ujęły, nie tylko serwowanymi daniami. Wybór Ustki jako miejsca do spędzenia urlopu okazał się więc trafiony.